Dinsdag 30 juli hebben 6 leden onder zomerse omstandigheden t.w. Wim Mol, Frans de Ridder, Tom Beerepoot, Kees Bakker, Nico Broersen en Jan Miedema de accommodatie weer speelklaar gemaakt. Rond het middaguur, na de nodige zweetdruppels was het karwei af en kan er v.a. maandag 05 augustus begonnen worden aan het nieuwe seizoen. De 9 nieuwe tafels, die na de grote schoonmaak zijn binnengekomen, zijn in elkaar gezet. Deze nieuwe tafels gaan gebruikt worden voor wedstrijden en toernooien. Rechts achterin de zaal staan de 3 beste “oude tafels”. Deze zijn, na overleg met de jeugdcommissie, vooral bestemd voor trainingen schuiftafeltennis. Uiteraard kunnen deze tafels ook gebruikt worden indien de nieuwe 9 tafels bezet zijn. Wel een dringend verzoek om, zoals gebruikelijk, zuinig om te gaan met al het materiaal van onze vereniging.

Er stond nog altijd een vacature open in de accommodatiecommissie. Deze is deze zomer ingevuld. Wij hebben Nico Broersen gevraagd en hij heeft hier positief op gereageerd. Nico zal zich met reparaties en technische zaken, samen met Wim Mol en Frans de Ridder op zich nemen. Tevens heeft Nico een sleutel voor zijn werk binnen de vereniging ontvangen.

Jan Miedema

Nieuwe tafeltennistafels!

Eén gedachte over “Nieuwe tafeltennistafels!